Częste pytania

Jaki jest czas realizacji zamówień?
HonsiuMisiu to mała rodzinna firma. Nie mamy wielkiego magazynu, nie korzystamy z usług szwalni a wszystkie ubranka i akcesoria projektujemy i szyjemy sami. Dlatego też czas realizacji naszych produktów wynosi do 14 dni roboczych. Staramy się ten czas skracać do minimum i najczęściej produkty wychodzą od nas dużo szybciej (w terminie 5-7dni roboczych ) jednak czasami ze względu na bardzo dużą ilość zamówień wykorzystujemy go do maximum. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj czas realizacji zamówień

Czy mogę zmodyfikować produkt według własnego projektu?
Dzięki temu, że ubranka i akcesoria przy każdym zamówieniu są krojone ręcznie, dajemy możliwość ich modyfikacji. W ramach zamówienia indywidualnego można zmieniać kolory, mixować wzory, skracać, zwężać i poszerzać :)  Często nasi klienci zmieniają kolorystykę tak, żeby pasowała do ich potrzeb. Czasem dodajemy uszki w czapach, które są klasyczne albo skracamy wysokość czapy tak by wszystko było na miarę Waszych potrzeb.  W tym przypadku należy pamietać, że takie zamówienia z uwagi na swój indywidualny charakter nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
Przed złożeniem zamówienia indywidualnego prosimy zapoznać się z regulaminem

Czy mogę zwrócić produkt?
Każdy nasz produkt szyty jest po złożonym zamówieniu ale to w żaden sposób nie przekreśla prawa do zwrotu. Nie “uszczęśliwiamy” klientów na siłę i jak najbardziej zamówienie możesz zwrócić w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki. Nie przyjmujemy zwrotów po upływie ustawowego terminu. Taki zwrot zostanie odesłany do nadawcy.
Żeby dokonać zwrotu Wydrukuj i wypełnij formularz Wzór formularza odstąpienia od umowy  a jeśli nie masz takiej możliwości, wystarczy napisać odręcznie informację o zwrocie wraz z numerem zamówienia i wyszczególnionymi produktami.  Koniecznie podpisz się na oświadczeniu!
Zapakuj produkt, dołącz uzupełnioną kartę zwrotu oraz oryginalny dowód zakupu
Nadaj paczkę na nasz adres: HonsiuMisiu, ul. Kochanowskiego 9, 95-040 Koluszki

Zwrotowi nie podlegają jedynie zamówienia indywidualne uszyte według wytycznych klienta.

Czy mogę wymienić produkt?
Jeśli chcesz wymienić produkt najłatwiej i najszybciej jest zrobić zwrot i złożyć nowe zamówienie.
Jeśli chcesz i jest Ci tak wygodniej możesz też przesłać produkt wraz z wypełnionym formularzem, który zajdziesz go tutaj –> Formularz wymiany .  Koszty wybranej formy wysyłki należy dopłacić na konto firmy, podając w tytule numer zamówienia/wymiana.

Czy zapłacę Blik’iem?
Oczywiście! Najszybsza i najbardziej kochana forma płatności dostępna jest w opcjach płatności Przelewy24. Tam możesz wybrać czy chcesz zapłacić przelewem logując się do bankowości, kartą kredytową, Google pay czy blikiem. A jeśli chcesz możesz również skorzystać z opcji płatności odroczonych

Czy zapłacę PayPo?
Pewnie! Zapłacisz i PayPo i P24NOW
Jeśli chcesz zapłacić PayPo musisz wybrać w panelu płatności okienko “Raty i odroczone”  a jeśli wolisz P24NOW wystarczy, że wybierzesz okienko “Limit P24NOW”

Co zrobić kiedy przez błąd nie udało mi się opłacić zamówienia?
Tu mamy dwie opcje – można złożyć nowe zamówienie a to nieopłacone automatycznie anuluje się po kilku dniach.  
I opcja numer dwa – żeby ponownie nie szukać produktów, można po prostu opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym, wpisując w tytule numer zamówienia. Dane bankowe do przelewów krajowych znajdują się tutaj –> dane do przelewu

Czy wysyłacie za granicę?
Oczywiście. Kraje Europy są dodane w opcjach wysyłki w sklepie. Po wprowadzeniu danych zamówienia system przeliczy koszty i pokaże możliwe opcje wysyłki i ich ceny odpowiednie dla Twojego kraju. Jeśli nie znajdziesz tam swojej opcji, napisz do nas. Pomożemy :) Koszt wysyłki zagranicznej uzależnione są od wagi i wielkości zamówienia.

Jakie są możliwe formy wysyłki?
Proponujemy kilka dogodnych opcji dostawy:
Przesyłka kurierska po przedpłacie:  DPD – realizacja+ czas dostawy 1-2dni
Paczkomat: realizacja + czas dostawy 1- 2dni
Paczka Orlen: realizacja + czas dostawy 2-5dni