Zwrot i wymiana

Zwrot

Zależy nam na tym, byście nosili Honsia dlatego, że chcecie a nie dlatego że musicie. Dlatego zamówienie można zwrócić, jednak pamiętajcie, że każdy nasz produkt jest ręcznie krojony i szyty po złożonym zamówieniu. Każdy zamówiony produkt powstaje od zera. Nie jesteśmy sieciówką, nie mamy magazynu produktów gotowych czekających na zapakowanie. Każdy nasz produkt powstaje specjalnie dla Ciebie.

 Nie “uszczęśliwiamy” klientów na siłę. Wiemy, że można nie trafić z rozmiarem, że kolor nie pasuje, że krój to nie to co lubicie. Dlatego jak najbardziej zamówienie możesz zwrócić w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki. Będziemy jednak bardzo wdzięczni za rozsądne podejście w tym temacie, gdyż  zakupy “przymierzalne” to cichy zabójca małych firm :(   A tak naprawę połowa sukcesu to dobrze zmierzone centymetry.  Druga połowa, to wybór odpowiedniego modelu i koloru 😄
Nie przyjmujemy zwrotów po upływie ustawowego terminu. Taki zwrot zostanie odesłany do nadawcy.

Żeby dokonać zwrotu Wydrukuj i wypełnij formularz Wzór formularza odstąpienia od umowy a jeśli nie masz takiej możliwości, wystarczy napisać odręcznie informację o zwrocie wraz z numerem zamówienia i wyszczególnionymi produktami. Koniecznie podpisz się na oświadczeniu!

Zapakuj produkt, dołącz uzupełnioną kartę zwrotu oraz oryginalny dowód zakupu
Nadaj paczkę na nasz adres: HonsiuMisiu, ul. Kochanowskiego 9, 95-040 Koluszki, telefon: 501597996

Zwrotowi nie podlegają karty podarunkowe i zamówienia indywidualne uszyte według wytycznych klienta.

 

Wymiana

Jeśli chcesz wymienić produkt najłatwiej i najszybciej jest zrobić zwrot i złożyć nowe zamówienie. Wówczas Twoje zamówienie od razu wskakuje w czas realizacji. Ale jeśli chcesz i jest Ci tak wygodniej możesz też przesłać produkt wraz z wypełnionym formularzem, który zajdziesz go tutaj –> Formularz wymiany . Koszty wybranej formy wysyłki należy dopłacić na konto firmy, podając w tytule numer zamówienia/wymiana.